Aanmelden of doorverwijzen

Wil je weten of je een kind of gezin kunt doorverwijzen naar Juvent? Of wil je professioneel advies? Neem dan contact op met onze cliëntservice.

Verwijzersportaal

Al onze producten met productnummers staan uitgebreid omschreven in het online Verwijzersportaal van de Zeeuwse Gemeenten.  Heb je nog vragen of wil je even overleggen over welke hulp ingezet kan worden? Neem contact op onze cliëntservice.

Wachtlijst

Niet iedere casus kunnen we op korte termijn in behandeling nemen. Voor sommige producten zijn er dan ook wachtlijsten. Wil je weten wat de exacte wachttijden zijn? Neem dan contact op met onze cliëntservice! Zij geven graag een indicatie.

Acute hulp nodig of crisis melden

Is de situatie bij een cliënt thuis onhoudbaar geworden? En is er sprake van een acute en onveilige situatie voor het kind en/of de ouders? Neem dan contact op met het crisisteam van Juvent. Dit team is er vanaf het eerste contact op gericht om een veilige thuissituatie te creëren. Na de crisishulp kan het gezin zelfstandig, of met behulp van het eigen sociale netwerk of vervolghulp, de verandering in gang zetten om het tij te keren. Naast intensieve begeleiding beschikken wij over verschillende crisisbedden en opvang bij een pleeggezin, waar een kind tijdelijk kan verblijven.

  • Crisisteam Juvent: 06 – 22 93 88 89 (tijdens kantooruren)
  • Provinciaal crisisteam:  0411 – 65 06 81  (buiten kantooruren)

Ga naar…